Het was me het dagje wel 😫

12 september 2019 - Salamanca, Spanje

Het begon in Amsterdam. Welke balie moeten we hebben! Na ongeveer 10 balies en van hot naar her gestuurd te zijn, hebben we eindelijk onze rugzak kunnen inleveren. Zweet op de kop en dan maar enkele pinten voor we de lucht in konden gaan.

het was de bedoeling om  20.50 uur omhoog te gaan, nee dus. Toen werd het 3 kwartier later. Oke, is mee te leven.

maar tot onze verbazing werd het nog eens 3 kwartier later 🤨 Niet leuk dus.

uiteindelijk zijn we om 00.30 uur geland in Madrid en konden we het busje bestellen om ons 14 km verder naar het hotel te brengen.

In hotel inschrijven en meteen plat.

smorgens goed ontbijt en weer met het busje om 10.00 uur naar het station.

Kaartje gekocht, vonden we wel héél goedkoop €4.70 voor 2 personen. Maar goed dachten wij, het zal wel.

Niet dus. Zaten in een trein die niet verder ging dan Madrid Chamartin 🥴 Daar weer uit de trein en toen in de rij voor kaartjes naar Salamanca €42.10 pp. Ook daar aan diverse personen gevraagd waar we moesten zijn, you speek inglisj, no, ga maar naar de info 😫 om gek van te worden. Wat een dag.

Eindelijk in de trein en Marianne liet ons weten dat we met een snelheid van 153 km per uur over de rail vlogen! Eigenlijk nog te langzaam, want we willen naar Salamancaaaaa.

Daar aangekomen uitzoeken waar we konden slapen, na een trip van een kleine 15 km gevonden. Gedoucht schone kleren aan en vieze gewassen, op de mannen manier! 😉

En waar we het ook voor doen!, we hebben nu ook onze eerste stempel te pakken. 👊

Ik mag wel zeggen, voel me best een beetje trots 😉

tot nu, Buen Camino 👣👣

1. Riny en Nic:
    Hoi,
    Leuk verhaal en een hele belevenis om in Salamanca te komen,veel succes en veel wandelplezier. Groetjes Riny en Nic.
  2. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Dankjewel. Was inderdaad een heel gedoe, maar we zijn er en gaan vanmorgen kijken of de tocht van 31 km volbracht gaat worden. We kunnen altijd nog minder vandaag. We zien wel. 🤗 👋
  3. Ruud:
    12 september 2019
    Hi hi nou eindelijk kan het beginnen. 🚶🚶Geniet ervan samen. We volgen jullie, succes...... R&I
  4. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Dankjewel R&I 🤗 vandaag staat een tocht van 31 km voor de boeg, maar kan natuurlijk wel minder, we zien het wel hé. Tot ... 👋
  5. Bianca Arntz:
    12 september 2019
    Het avontuur is al begonnen op Schiphol😉
    Yesss.. Super de eerste stempel! Ben erg benieuwd hoeveel het er zijn op het einde! Sleep tight..don't let the bed bugs bite..🤗
  6. Peet Legerstee:
    12 september 2019
    Hoi kerel, alles gaat niet als vanzelf.
    Maar de eerste stap heb je overwonnen.
    De rest zal zeker goed gaan.
    Heel veel succes met de verdere route.
    Gr. Peet en Lies
  7. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Goeiemorgen kerel en madam, nee niks gaat vanzelf. Is toch een hele onderneming en Thanks voor het leuke berichtje 😉 tot snel 👋
  8. Trineke:
    Hoi Jean
    Ook vanuit Vierhouten ( ben een weekje fietsen) wens ik je heel veel wandelplezier. Je moet maar denken alle begin is moeilijk. Groetjes
  9. Jean Arntz:
    Dankjewel en veel fietsplezier Trineke 👍
  10. Rudy J Scholte:
    Verl succes mannen
  11. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Thanks kerel, zal het doorgeven 👍
  12. Chantal arntz:
    13 september 2019
    Wat een avontuur al... dat belooft wat voor de rest van de reis... maar de eerste stempel is binnen... trots op je dat je dit toch maar even doet😘😘
  13. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Dankjewel lieverd. Was al om 05.00 op, slecht geslapen in een kamer van 5 bij 5 en 8 kerels en buiten een pokke herrie. Maar vandaag gaat het echt beginnen. 💋 live you. 👋
  14. Jean Arntz:
    13 september 2019
    Tja lieverd, knop op 0 en gaan met die ... Maar inmiddels mijn 2e stempel binnen 😉 💋
  15. Van Wegberg:
    13 september 2019
    Hoy Jean en Ben. Hebben jullie al een heel gedoe achter de rug. Maar jullie zijn gestart dus veel suc6 en plezier. En blijf jullie volgen
    Gr Ger
  16. Jean Arntz:
    14 september 2019
    Dankjewel zwoager 👍
  17. Van Wegberg:
    Hoy Jean en Ben
    Al een heel gedoe gehad lees ik.
    Veel suc6 en plezier met het wandelen.
    Gr Ger
  18. Karin:
    13 september 2019
    Wow wat een gedoe maar super 1ste stempel op naar de rest. Succes mannen!!!?
  19. Jean Arntz:
    14 september 2019