Porto 6

13 oktober 2019 - Porto, Portugal

Het is zo’n dag dat er niks te melden valt!. Even na het ontbijt naar een zogenaamde superwinkeltje. Ook te laat ontdekt, anders was mijn tandpasta €4.- goedkoper geweest. Maar goed, het is niet anders. ... Het een en ander gekocht om te snaaien tijdens het tv kijken, aangezien het weer ons vandaag niet mee zit. ... Parapluweer. ... Komt voor ons ook beter uit, zijn de schreeuwlelijkers van de straat en slapen we hopelijk beter. Hopelijk morgen ook regen!

Na een tijdje boven op het hok te hebben gezeten was ik het even zat. ... Hoppa, broek weer aan en toch even alleen de stad in met de paraplu in de aanslag. Ben bleef op bed zitten, zappen naar de tv.

Ik ben diverse souvenirs winkels in en uit gelopen op zoek naar een kleine TukTuk voor mijn fotografie. Prijzen verschillen overal bij die Chinese en Aziaten tussen de €7.- en €12.-. Ik als handelaar zeg, preis is to big, nono is van eizer, ik zeg, dan nog to big. Ik bied €5.-, nono aai ken dat not do, ik zeg, baybay en ga de volgende winkel in. ... Wat denk je, weer het zelfde liedje. ... Ze zitten ook allemaal onder het zelfde hoedje 🤨 ... Morgen nog één poging doen, neem ik €5.- in de hand en laat ik het zien, meteen handelen hé. Hopelijk happen ze!

Morgen liggen we in de middag al plat, slapen zal er wel niet echt bij zijn, omdat we alweer om 23.00 u op staan. Douche, aankleden en onze rugzak ordenen. Dan naar beneden de sleutel inleveren, de shuttlebus staat om 01.45u klaar om ons naar de vluchthaven te brengen en om 05.00 u gaan we de lucht in, hopelijk zonder vertraging, en dan gaan we weer genieten van het Nederlandse weer waar uiteraard ook niks mis mee is. ... Ik mag wel zeggen dat we het beiden gehad hebben in Porto en willen weer naar onze vertrouwde omgeving, waarschijnlijk zullen ons de poete ergens opwachten! 😏

Als ik thuis ben, zal ik aan mijn boekje gaan werken en probeer het toch op een of andere manier iets meer uit te werken. Uiteraard met foto’s erbij, want een boekje zonder foto’s laat ons avontuur niet echt zien, aangezien het er wel bij hoort.

Nu is mijn verhalenbundel toch echt voorbij, waarschijnlijk zullen jullie wel denken, gelúkkig, al dat gedoe te moeten lezen pfff. 😜

Dan spreek ik dus écht voor de laatste keer de heilige woorden uit! Die een mooie groet is naar alle Caminolopers, familie vrienden en bekende. ...

Buen Camino 👣 👣 💋

1. Tiny stoffels:
    13 oktober 2019
    Jammer voor ons dat we niks meer te lezen hebben maar zijn benieuwd naar het boekje ik wens jullie een veilige thuis reis geniet er morgen nog een beetje van groetjes
  2. Jean Arntz:
    14 oktober 2019
    Merci. Als de vlieger niet neerstort, zullen we veilig landen.
  3. Rudy J Scholte:
    13 oktober 2019
    Bedankt voor de mooie verhalen en ik wens jullie veilige reis naar huis, we gaan elkaar vast nog wel zien,
  4. Jean Arntz:
    14 oktober 2019
    Thanks kerel, ja de 4daagse staat bijna voor de deur. Tenminste als je nog zin hebt?
  5. Marianne:
    13 oktober 2019
    Tot dinsdag. I'll be there!!
    En vergeet de wekker niet te zetten 😉
  6. Jean Arntz:
    14 oktober 2019
    I’II now 😉 En die wekker komt wel goed. Vannacht 24.00 u douche.
  7. Irma:
    13 oktober 2019
    Bedankt Jean voor je leuke verhalen en mooie foto's. Ik heb ervan genoten. Goede reis terug en tot gauw.
  8. Jean Arntz:
    14 oktober 2019
    Dankjewel meid en graag gedaan 😊
  9. Riny en Nic:
    13 oktober 2019
    Jean ,Heel veel dank voor alle mooie verhalen en foto,s .Het was alsof we er een beetje bij waren .Goede thuisreis voor jullie .Groetjes Riny en Nic.
  10. Jean Arntz:
  11. Natasja Jessen:
    13 oktober 2019
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.En een goede reis terug.
    Groetjes Björn en Natasja
  12. Jean Arntz:
    Geen dank meid. Graag gedaan 😉
  13. Karin:
    14 oktober 2019
    Hoi heel erg bedankt voor het delen van je verhalen waren we er toch een beetje bij. Zal ze gaan missen.!!!! Succes met de terugreis. En see you in Nijmegen!!!! Grt
  14. Jean Arntz:
    14 oktober 2019
    Graag gedaan wandelmaatje. En ja, Nijmegen staat ook weer voor de deur hé, kijk er weer naar uit 👣
  15. Rob Gijzel:
    14 oktober 2019
    Goede vlucht zonder vertraging! C.u.soon.
  16. Jean Arntz:
    C. U. Soon to and Thanks kerel 😉
  17. Van Wegberg:
    15 oktober 2019
    Goed thuis en we zien elkaar wel weer.
  18. Jean Arntz:
    15 oktober 2019
    Ben weer thuis zwoager. Vlucht was goed gegaan en had wind mee. 15 min eerder in Amsterdam.
  19. Van Wegberg:
    16 oktober 2019
    Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Gr ook aan Marianne
  20. Jean Arntz:
    16 oktober 2019